FoodieBlogroll

miercuri

Blat de pizza/Pizza cu de toate

Cel mai simplu blat de pizza nu contine lapte si unt ci este un banal aluat de paine si se poate face si imediat daca nu mai este rabdare sau cel putin asa l-am facut eu.Cantitatile de mai jos sunt pentru vreo 4 pizza foarte mari de obicei cam ajunge un sfert din cantitate sau jumatate:

http://www.cevabun.ro/aluat-de-pizza/


Eu folosesc urmatoarele cantitati pentru 2 pizza de 32 cm

500 gr faina sau putin mai mult depinde de faina insa
25 gr drojdie proaspata
putina sare
putin zahar
2 linguri ulei
1 pahar apa calduta

Se face un aluat de inceput cu drojdia putina apa , 2 linguri faina si zahar.Se lasa la loc cald o perioada.Apoi se adauga restul ingredientelor si se face un aluat care nu se lipseste . Am vazut si variante in care se pune sarea de la inceput si unele in care se pune mai apoi deoarece spun ei nu e bine sa intre in contact sarea si drojdia.








 


Toppingul este la alegere , eu folosesc de obicei o cutie de 400gr ciuperci taiate, o bucata buna de cascaval ras, un gogosar taiat felii si putin sos de tomate iar condimentele sunt dupa gust, exista si condiment de pizza care e chiar bun si uneori mai adaug si cateva sute de grame de sunca feliata dar nu intotdeauna .
Iese cam asa :



cateva retete de pe la noi cu de toate

Cum se framanta aluatul





am ajuns la pizza cu gorgonzola si pere sau piersici








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Foodie blogroll

emag3

Prima lista nu mai suporta alte adrese