FoodieBlogroll

duminică

Salam de biscuiti

O alta reteta a copilariei de care mi-e dor din cand in cand

Asta am incercat
http://www.bucatarul.ro/retete-_174_1_-Salam-de-biscuiti/Salam-de-biscuiti.html-A iesit asa ceva :

Cantitatile le-am injumatatit, in loc de portie intreaga am facut jumate, in loc de 100 gr nuca am pus 50 gr stafide . Esenta de rom nu a fost decat foarte putin ca sa nu iasa gem :)

Pana la urma am folosit urmatoarele

1 kg biscuiti
600g zahar
400 g margarina
600 g rahat
400 ml apa
20 ml rom
6 linguri cu cacao
100 gr stafide


Mod de preparare

Trece prin masina de tocat 600 g biscuiti, iar restul rupe-i in bucatele mici. Separat, pregateste siropul din apa si zaharul amestecat cu cacao. Adauga apoi margarina si lasa pe foc pana se topeste complet.
Opreste focul si arunca in sirop biscuitii, rahatul taiat cubulete si nuca maruntita. Stropeste totul cu rom si amesteca bine. Asaza compozitia astfel obtinuta pe bucati de celofan. Ruleaza strans si leaga sulurile la capete.
Lasa la rece pana a doua zi.

Alte variante:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Foodie blogroll

emag3

Prima lista nu mai suporta alte adrese