FoodieBlogroll

luni

Fettuccine cu crema de creveti si brandy

Am incercat reteta dupa o varianta italiana care este mai jos, insa am folosit mai putine paste adica 250 gr la aceeasi cantitate de creveti cat era in reteta pentru ca nu mancam paste goale :)
Reteta originala :


Ingrediente :
Ulei de masline extra virgin 3 linguri 
Usturoi 3 catei
Brandy 100 ml
Creveti 300 gr congelati
Smantana proaspata 150 ml
Paste fettuccine 350 gr (adica ei folosesc paste proaspete, eu le-am inlocuit cu tagliatelle) 
Piper dupa gust 
Sos de rosii 3 linguri
Patrunjel proaspat 2 linguri taiat marunt 
Sare

Se fierb pastele conform indicatiilor de pe ambalaj.
Intr-o tigaie se pune usturoiul si se caleste in ulei pana se rumeneste putin.Se adauga brandy si se lasa putin apoi sa fiarba.Apoi se adauga pe rand smantana, sosul de rosii, piper,sare si la urma patrunjelul.
Ingredientele se amesteca bine si se i-au apoi de pe foc .
1/3 din sos se amesteca cu blenderul si dupa ce iese o pasta se toarna peste restul sosului.
Pastele se fierb al dente , se scurg si apoi se toarna in tigaia cu sosul si se amesteca putin pe foc amestecul rezultat.
Se servesc imediat.


Modificarile mele:
250 gr paste fata de 350 gr
Am renuntat la blender si am lasat sosul separat pentru a servi peste pastele din farfurie .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Foodie blogroll

emag3

Prima lista nu mai suporta alte adrese